Publisert

Griptel | COVID-19 Tiltak

Vi må alle forstå alvoren, ellers kommer vi ikke videre

Økt smitte krever flere tiltak

Smitten øker igjen og Griptel har måttet ta grep for å sikre at driften kan opprettholdes.

Som et tiltak har Griptel satt noen arbeidstakere “på benken” i form av hjemmekontor. Dette er for å justere kapasitet iht. den etterspørsel vi opplever, samt å være i stand til å ha tilgjengelig personell å sette inn dersom vi skulle bli rammet av smitten.

Griptel ber derfor våre kunder om å ikke foreta henteordrer før smitten er under kontroll igjen. Vi ber om at alle respekterer dette og planlegger bestillingen i god tid. Vi har lansert et ekspress-valg for levering i nettbutikken. Vi anbefaler våre kunder å velge dette dersom det er ønskelig at bestillingen prioriteres. Griptel vil løpende evaluere hvordan dette fungerer.

Vi ber også om at all kommunikasjon, og endringer på eksisterende bestillinger, skal gjøres via ordre@griptel.no.

Planlegging 1. Kvartal 2021

Økt aktivitet i markedet og store utbyggingsplaner for neste år, gjør at vi ønsker tilbakemeldinger fra alle entreprenører på forventet ordrevolum og spesifikke behov mtp produkter som forventes brukt i 1.kvartal. Dette kan være en krevende øvelse, men vi tror dette vil bidra til en bedre planlegging, og på den måten kan vi sikre leveransene i en tid som kan bli hektisk for alle aktører.

Vi ønsker at alle våre kunder tar kontakt med oss for å diskutere aktiviteter for 2021. Dette er for at Griptel kan forberede seg best mulig med gode forecasts. Ta gjerne kontakt med oss på telefon eller mail.

Thomas Holen
Produktansvarlig
thomas.holen@griptel.no
+47 919 21 361