Tusen takk til dere som har sendt oss konstruktive forslag på hvordan forbedre webshopen
Vårt mål er å gjøre nettbutikken mer brukervennlig, enklere og mer informativ for deg som kunde. Etter 2-3 ukers drift ser vi at det er forhold som kan/bør forbedres.
Følgende endringer er implementert:
- Alle produkter kan bestilles uavhengig lagerstatus. Vi skal sørge for like god kommunikasjon rundt slike forhold som tidligere. Lagerstatus vil stå på produkter som er relevant
- Alle produkter er nå tilgjengelig. Noen få produkter var ikke aktiverte ved en feil, og er nå tilgjengelig, tilsvarende den gamle nettbutikken
- Transportkostnader skal legges på som tidligere. I en startfase, var det pga fingertrøbbel ikke lagt på enkelte ordre. Prinsippet om en faktura gjelder fortsatt, så lenge det ikke oppstår restordre.
Følgende endringer er i ferd med å implementeres:
- Tekniske tegninger og detaljer pr produkt implementeres. Med over 300 produkter, tar dette noe tid, men vi prioriterer dette høyt.
- Faktura og ordrereferanse. Dessverre kommer ikke dette frem pr idag. Men dette arbeides med og vil bli implementert så fort dette er etablert.
- Andre språk på menyer arbeides med. Tidligere kunne man velge språk på navigering/meny. Dette arbeides det med.
Har du tilbakemelding, positive eller negative, send oss gjerne en mail til office@griptel.no. Vi setter på alle tilbakemeldingene vi får.