Publisert

Forbedringer på Nettbutikken

Tusen takk til dere som har sendt oss konstruktive forslag på hvordan forbedre webshopen
Vårt mål er å gjøre nettbutikken mer brukervennlig, enklere og mer informativ for deg som kunde. Etter 2-3 ukers drift ser vi at det er forhold som kan/bør forbedres.

Følgende endringer er implementert:

  • Alle produkter kan bestilles uavhengig lagerstatus. Vi skal sørge for like god kommunikasjon rundt slike forhold som tidligere. Lagerstatus vil stå på produkter som er relevant
  • Alle produkter er nå tilgjengelig. Noen få produkter var ikke aktiverte ved en feil, og er nå tilgjengelig, tilsvarende den gamle nettbutikken
  • Transportkostnader skal legges på som tidligere. I en startfase, var det pga fingertrøbbel ikke lagt på enkelte ordre. Prinsippet om en faktura gjelder fortsatt, så lenge det ikke oppstår restordre.

Følgende endringer er i ferd med å implementeres:

  • Tekniske tegninger og detaljer pr produkt implementeres. Med over 300 produkter, tar dette noe tid, men vi prioriterer dette høyt.
  • Faktura og ordrereferanse. Dessverre kommer ikke dette frem pr idag. Men dette arbeides med og vil bli implementert så fort dette er etablert.
  • Andre språk på menyer arbeides med. Tidligere kunne man velge språk på navigering/meny. Dette arbeides det med.

Har du tilbakemelding, positive eller negative, send oss gjerne en mail til office@griptel.no. Vi setter på alle tilbakemeldingene vi får.